Retningslinjer for retur

14 dager åpent kjøp

Angrerettloven gir deg som forbruker og kunde rett til å angre kjøpet ditt uten at det skal koste deg noe ekstra.
Innen 14 dager etter at du har mottatt varen må du gi oss beskjed om at du ønsker å returnere varen.

  • Ved retur av varer i tilnærmet samme stand som da du mottok varen(e), får du refundert hele kjøpesummen (inkludert frakt til deg/leveringssted samt eventuelle gebyrer).
  • Verdiforringelse av varer som skyldes håndtering som ikke har vært nødvendig for å undersøke varen(e)s funksjoner/egenskaper, medfører redusert tilbakebetaling.
  • Vi ønsker fortrinnsvis retur av varer i originalemballasje.

Hvordan går jeg fram for å returnere en vare?

  1. Du må gi oss beskjed innen 14 dager etter at du har mottatt varen om at du ønsker å returnere varen.

  2. Gå inn på din Klarna-profil og velg «Returner vare».

  3. Hent ut adresselapp fra Bring. Retur bookes her: Bestill ny retur – Bring

  4. Returkode: Retur1405

  5. Fyll inn din kontaktinformasjon og ordrenummer i referansfeltet (ordrenummeret finner du på ordrebekreftelsen du mottok ved bestilling).

  6. Ta med deg returpakke og mobiltelefon med QR-kode til et av Postens innleveringssteder (postkontor / post i butikk). Hos Posten skriver du ut en adresselapp ved å skanne QR-koden, og fester den på pakken før sending.

  7. Ta gjerne vare på kvitteringen fra Posten. Da kan du spore din egen retursending. (Den kan også spores via eposten hvor du mottok QR-koden).

Etter at vi har mottatt og håndtert din retur, så vil Klarna kreditere deg beløpet tilbake til benyttet kort (evt. din faktura). Du må beregne 7-10 virkedager etter du har sendt din retur innen retur er behandlet og kreditert av oss.

Er du usikker og ønsker hjelp?

Handlekurv