Retningslinjer for retur
14 dager åpent kjøp
Angrerettloven gir deg som forbruker og kunde rett til å angre kjøpet ditt uten at det skal koste deg noe ekstra.
Innen 14 dager etter at du har mottatt varen må du gi oss beskjed om at du ønsker å returnere varen.
- Ved retur av varer i tilnærmet samme stand som da du mottok varen(e), får du refundert hele kjøpesummen (inkludert frakt til deg/leveringssted samt eventuelle gebyrer).
- Verdiforringelse av varer som skyldes håndtering som ikke har vært nødvendig for å undersøke varen(e)s funksjoner/egenskaper, medfører redusert tilbakebetaling.
- Vi ønsker fortrinnsvis retur av varer i originalemballasje.
Hvordan går jeg fram for å returnere en vare?
-
Du må gi oss beskjed innen 14 dager etter at du har mottatt varen om at du ønsker å returnere varen.
-
Gå inn på din Klarna-profil og velg «Returner vare».
-
Hent ut adresselapp fra Bring. Retur bookes her: Bestill ny retur – Bring
-
Returkode: Retur1405
-
Fyll inn din kontaktinformasjon og ordrenummer i referansfeltet (ordrenummeret finner du på ordrebekreftelsen du mottok ved bestilling).
-
Ta med deg returpakke og mobiltelefon med QR-kode til et av Postens innleveringssteder (postkontor / post i butikk). Hos Posten skriver du ut en adresselapp ved å skanne QR-koden, og fester den på pakken før sending.
-
Ta gjerne vare på kvitteringen fra Posten. Da kan du spore din egen retursending. (Den kan også spores via eposten hvor du mottok QR-koden).
Etter at vi har mottatt og håndtert din retur, så vil Klarna kreditere deg beløpet tilbake til benyttet kort (evt. din faktura). Du må beregne 7-10 virkedager etter du har sendt din retur innen retur er behandlet og kreditert av oss.